Που τα βρίσκουμε ;
Γιατί τα χρειαζόμαστε ;
Τα παιδια του νηπιαγωγείου, για να απαντήσουν στα παραπάνω ερωτήματα δημιούργησαν ομάδες ανάλογα με τα ενδιαφέροντα τους, με σκοπό να συλλέξουν τις απαραίτητες πληροφορίες.
Μεσα απο αυτή την έρευνα, τα παιδιά είχαν τη ευκαιρία να προσεγγίσουν τη σχέση των ανθρώπων με τα χρήματα και το νόημα των οικονομικών συναλλαγών. Απο την κατάθεση των εμπειριών τους δημιουργήθηκαν επιπλέον ερωτήματα, οπως:
- υπήρχαν πάντα τα χρήματα ;
- όλες οι χώρες έχουν το ίδιο νόμισμα;
- τι μπορούμε να αποκτησουμε με τα χρήματα
Έτσι, τα μαθηματικά έφεραν τη γεωγραφία, την ιστορία, τη γλώσσα,την τεχνολογία τα εικαστικά και όλα μαζι έφεραν τη γνώση.
Οχι την κατακερματισμένη γνώση που δεν βλέπει τη σύνδεση των γνωστικών περιοχών, αλλα αυτή που επιτρέπει στα παιδια να αλληλεπιδρούν να αναζητούν να κατανοούν και να εφαρμόζουν τη γνώση.
(από την Ιωάννα Ελευθερίου & την Σταυρούλα Γαούτση, δασκάλες του νηπιαγωγειου)