Ποιος φτιάχνει το γάλα;

Η οργάνωση της μάθησης στο νηπιαγωγείο δεν περιορίζεται μόνο στις δραστηριοτητες στο χώρο του νηπιαγωγείου, αλλα επεκτείνεται σε όλη τη μέρα στο χώρο μεσα και έξω απο αυτό.

screen-shot-2016-10-22-at-8-30-50-pm

Η βόλτα μιας ομάδας παιδιών του νηπιαγωγείου με τη δασκάλα τους για την καταγραφή στοιχείων που αφορούν το νέο μας project, μας πρόσφερε μια νέα μαθησιακή εμπειρία.

Απο αυτές τις εμπειρίες προκύπτουν θέματα που προκαλούν ασταμάτητα την περιέργεια, το ενδιαφέρον και τον προβληματισμό των παιδιών. Μεσα απο την επεξεργασία τους τα παιδια ανακαλύπτουν, εξερευνούν πως λειτουργεί ο κόσμος γύρω τους κάνοντας προβλέψεις, υποθέσεις, συλλέγοντας πληροφορίες.

screen-shot-2016-10-22-at-8-33-57-pm

Μεσα σε αυτό το πλαίσιο οπου δάσκαλοι και παιδια σκέφτονται μαζι φωναχτά δημιουργούμε μια κοινότητα μάθησης. Ο διάλογος αυτός καλλιεργεί την μάθηση και δεν την επιβάλλει. Δίνει την ευκαιρία για συνεργασία αλλα και βοηθά τα παιδια να οργανώσουν, να εμβαθύνουν και να επεκτείνουν την σκέψη τους.

Λειτουργώντας υποστηρικτικά τα παιδια περνούν απο αυτα που γνωρίζουν στη νέα γνώση. Ας περιμένουμε  λοιπόν να δούμε πού θα μας οδηγήσουν οι έρευνες αυτού του project!

(απο την Σταυρούλα Γαούτση και την Ιωάννα Ελευθερίου, δασκάλες του νηπιαγωγείου)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s